Monday, August 15, 2011

Overboard!

Guestroom

This room is supposed to be a guest room. But it has been transformed after I decide to invade. On some bad days, the double bed becomes a dumping station for all my books. Trust me I still consider at the time when this photo was taken, the bed to be quite ok. I can hear people tsk, tsk all the way over New Zealand and Ireland.
Ok, I promise to be more tidy. Maybe I should use the floor huhuhu.

*******

5 comments:

  1. I have books laying all over the place too, Kak Lela. Not just on the bed. ^^

    You are still much tidier than me when it comes to dumping books all around the house. ;)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kak,

    Dua tiga hari lepas suami saya dah bagi clue kata nak buat inspection kat "craft room" saya (bilik kosong yang saya "invade"):).

    Siap mainkan perasaan saya lagi, kononnya nanti dia bagi "wang pampasan" untuk ganti rugi supaya dia boleh lupuskan segala "harta benda" yang saya kumpul selama ni.

    Saya jawab balik, "Apalah maknanya wang ringgit kalau dah tak dapat buat apa yang kita minati..".. Harap2 la trick emo yang saya mainkan berjaya meraih simpati.. :)

    Betul kata Cik Lina tu, rasanya bilik akak tu jauh lebih kemas dari bilik kraf saya... Saya pun nak buat azam macam akak, saya perlu upgradekan bilik saya di mata suami supaya saya lulus sessi pemeriksaan nanti.

    Selamat Berpuasa untuk akak sekeluarga.

    ReplyDelete
  3. Lina,
    untidy people better not visit houses (friends etc) that are neat. Lagi jadi stress. Untidy people are advised to stay home and enjoyed the peace amongst the untidiness! (best sayings I did so far ^_^)

    ummufatihah,

    apa kata biarkan suami itu kemaskan. Lepas itu un-kemas semula. (apa2 pun biar dia happy) hehe.

    *****

    ReplyDelete
  4. kleyla, kita serupa, bila mood membaca 'up' pasti buku penuh berserak dekat katil :D

    psssttt sudah lama tak masuk blog ini.. foto banner itu cantek sangat lah.. suka meja kayu dan hiasan di atasnya jugak.

    ReplyDelete
  5. salam ramadan nina,

    Itu rumah kawan. Rumah cuti. Sesekali dia buka. Meja itu terbiar saja di luar rumah. Nampak sangat usang meja itu tapi sungguh unik. Pasu itu adalah cerek lama. Dia biarkan sahaja dan tumbuh rumput liar. Hiasan yang sederhana tapi menawan.

    ReplyDelete