Thursday, December 31, 2015

Penutup tahun 2015

(gambar bunga2 hiasan untuk perayaan Tahun Baharu di Okinawa)

Banyak perkara yang saya tidak terjangka menjadi pengalaman 2015. Alhamdulillah banyak kejadian yang telah berlaku pada 2015 membawa bahagia dan mampu meningkatkan tahap diri ini dalam kehidupan.
Hari ini penutup tahun, Ramai orang di pulau ini berpusu-pusu di kedai membeli barang-barang persiapan untuk menyambut tahun baharu esok.
Seperti biasa saya ditugaskan menyiapkan satu gubahan bunga untuk hiasan sambutan tahun baharu.

Saya membaca statistik pengunjung yang meng-ases blog ini dan rata-rata jumlah pembaca semakin meningkat. Ada juga saya menerima komen tapi saya biarkan komen-komen itu "unpublished" atas sebab-sebab tertentu.
Harap penulis-penulis komen yang saya tidak siarkan janganlah berkecil hati darihal ini.
Akhir kata terima kasih kepada pembaca-pembaca yang setia mengikut jalan hidup saya.
Tutup bab 2015.
Sekian.

*****

No comments:

Post a Comment