Wednesday, January 26, 2011

Dalam transit...

TerimaKasih

Masa saya sekarang dalam "transit". Transit bukan Japan National Rail atau MRT Singapore atau Okinawa Monorel atau LRT tapi transit di perantaran masa. Dari satu waktu menyeberang satu waktu yang lain. Betulah istilah itu transit atau saya buat istilah baru transiportation.
Dalam waktu menanti beberapa perkembangan dalam hidup ini, saya sedang di pertengahan. Jadi untuk memanfaatkan penantian ini saya pulun segala bacaan yang ketinggalan. Mencari dan mengumpul buku-buku yang dalam senarai "wishlist".
Dalam kemelut kontroversi novel "Interlok" sekarang dan ramai pembaca di Malaysia sedang menjenguk setiap kedai buku untuk mendapatkan stock yang kehabisan, buku ini telah sampai ke tangan saya hari ini.
Terima kasih untuk teman yang sudi menghantarnya, jazakAllahu khaira :]

~~~~~

No comments:

Post a Comment